OS - Windows

Depanare VPN 4 Solutii

instalare printer 50 Solutii

Optimizare pc 49 Solutii

Optimizare PC 103 Solutii

Scanare cu malwarebyte 4 Solutii

shareuire si mapare 15 Solutii

adaugare la domeniu 5 Solutii

Migrare profil 9 Solutii

Instalare/reinnoire certificate 2 Solutii

Personalizare sistem operare 274 Solutii

Configureaza si verifica setarile de boot 11 Solutii

Transfer de date 20 Solutii

Configurare OS 109 Solutii

Reparare OS 47 Solutii

Punct de restaurare OS 8 Solutii

Windows Event Viewer 6 Solutii

Reinstalare/reconfigurare VPN 8 Solutii

Optimizare client e-mail 12 Solutii

Optimizare PC 30 Solutii

Optimizare PC 20 Solutii

Reinstalare / Reconfigurare VPN 6 Solutii

Reinstalare OS 32 Solutii

Reparare sistem de operare 45 Solutii

Programare sistem operare 12 Solutii

Puncte de restaurare sistem de operare 14 Solutii

Instalare imprimanta 44 Solutii

Mapare si partajare 13 Solutii

Modificari firewall 12 Solutii

Migrare profil 8 Solutii

Transferuri de date 33 Solutii

Upgrade sistem operare 12 Solutii

Windows Event Viewer 7 Solutii

Verificare HDD 32 Solutii

Spatiu partitie 31 Solutii

Scanare cu MalwareBytes 5 Solutii

Setari servicii sistem operare 42 Solutii

Setari retea sistem operare 25 Solutii

Setari partitii 19 Solutii

Actualizare sistem operare 15 Solutii

Clonare HDD 11 Solutii

Compatibilitate program 13 Solutii

Instalare / Reinnoire Certificate 6 Solutii

Configurare si verificare setari de BOOT 15 Solutii

Configurare Sistem de operare 1382 Solutii

Identificare DLL-uri lipsa 2 Solutii

Depanare 983 Solutii

Editarea politicilor de grup ale sistemului de operare 13 Solutii

Drivere 50 Solutii

You can now add Checkboxes in Microsoft Excel

The new checkboxes implementation is similar to what’s offered in Google Sheets. Highlight some cells in your spreadsheet, open the “Insert” menu from the top ribbon, and click the “Checkbox” button. A blank checkbox will be inserted in each of your highlighted cells.

By default, a blank checkbox carries a FALSE (0) value. Clicking the checkbox changes its value to TRUE (1), which is indicated by a checkmark icon. This opens the door to some advanced functionality through formulas, IF functions, and conditional statements. You might use conditional formatting to automatically strike through any items that have been marked complete in a checklist, for example. The data can also be accessed from other sheets in a workbook.

Those who prefer keyboard navigation can check a checkbox by pressing the Space key. If you highlight multiple checkboxes and press Space, they’ll all be checked simultaneously. Pressing the Delete key will uncheck these boxes, and pressing Delete on an unchecked box will remove it from your spreadsheet.

Note that Excel previously offered checkboxes through the ActiveX framework, which was depreciated 11 years ago. But the ActiveX implementation was really nothing more than an incredibly unreliable workaround for advanced users. Today’s checkbox feature works flawlessly and doesn’t require any expertise—it’s a proper implementation.

If you’re having trouble using checkboxes in formulas or conditional statements, you’re in luck, as there are plenty of tutorials floating around on YouTube and other platforms (beta testers gained access late last year). Just be sure to avoid any outdated ActiveX tutorials for the reasons outlined above.

Microsoft promises to deliver checkboxes to all Windows and macOS desktop users “by the end of July,” though most users should receive the feature within the next few days. A rollout to web and mobile versions of Excel will come at a later date. Old versions of Excel that were included in Microsoft Office packages (such as Office 2021) won’t receive the checkmarks feature.

[mai mult...]

Windows 11 doreste să utilizați OneDrive

Microsoft este criticat pentru activarea automată a copiei de rezervă a dosarelor OneDrive în mod implicit în noile sisteme de operare Windows 11 fără consimțământul utilizatorului. Problema în sine constă în funcția de backup a dosarelor OneDrive, care poate fi utilă pentru persoanele care au nevoie de backup-uri online ale dosarelor PC, dar pare să fie implementată într-un mod extrem de agresiv pentru utilizatorii noi. Odată ce un cont Microsoft este conectat, OneDrive salvează automat folderele de pe desktop, ceea ce poate duce la un desktop aglomerat și la depășirea limitei de stocare gratuită de 5 GB.

O mulțime de utilizatori au tendința de a-și aglomera desktop-ul cu descărcări și scurtături, precum și cu fișiere “ușor accesibile” care pot fi grele, iar acest lucru poate deveni problematic dacă aceste fișiere sunt încărcate în cloud cu o limită atât de mică. Obțineți întotdeauna acces la 5 GB de spațiu de stocare OneDrive cu fiecare cont Microsoft, iar computerul dvs. îl utilizează pentru a face copii de rezervă ale acestor fișiere.

Deși funcția poate fi dezactivată, faptul că este activată în mod implicit și că este însoțită de solicitări de actualizare a spațiului de stocare a iritat o mulțime de oameni. Este posibil să nu vă dați seama imediat că fișierele dvs. sunt încărcate în cloud.

În cele din urmă, puteți dezinstala OneDrive pentru a evita complet problema. Cu toate acestea, este clar că Microsoft ar trebui să își reconsidere abordarea pentru a respecta mai bine preferințele utilizatorilor și a evita alienarea clienților. Data viitoare când configurați un computer cu Windows 11 sau ajutați un prieten sau un membru al familiei să își configureze noul PC, probabil că ar trebui să țineți cont de acest lucru.

[mai mult...]